Usługi

Co mogę dla Ciebie zrobić?

1. Doradztwo i konsultacje w obszarze strategii 

Pomagam firmom w budowaniu i wdrażaniu strategii klientocentrycznej.

2. Doradztwo i konsultacje w obszarze metod i narzędzi 

Pomagam firmom w tworzeniu, porządkowaniu i doborze odpowiedni metod i narzędzi wspierających prace na poprawą doświadczeń klientów.

3. Szkolenia, prezentacje i treści 

Prowadzę szkolenia i prezentacje, których celem jest rozwój niezbędnych kompetencji w zakresie budowania i rozwijania organizacji skupionych na kliencie. Tworzę również dedykowane treści (nagrania, podcasty, artykuły, guidebooki).

4. Facylitacja procesów i zespołów projektowych w obszarze CX/Service Design

Projektuję oraz prowadzę warsztaty i spotkania zespołów projektowych oraz prowadzę i "ustawiam" całe procesy projektowe.

Kompetencje

Customer Journey Customer-Centric Transformation Customer Research     Service Design    Customer Experience    Facilitation    Human-Centered Design    Customer-Centricity

Przykładowe realizacje

2021

Transformacja klientocentryczna firmy produkcyjnej 

Praca w międzynarodowym zespole konsultantów CX i wsparcie polskiego oddziału globalnej korporacji w zakresie transformacji, której celem jest dalszy rozwój biznesu w oparciu o lepsze doświadczenia klientów. 

2020-2021

Transformacja klientocentryczna w banku Credit Agricole Polska

Wsparcie w zakresie wdrażania klientocentrycznej strategii poprzez m.in. tworzenie i rozwój ścieżek klientów, doradztwo i konsultacje, projektowanie i wdrażanie różnego rodzaju inicjatyw oraz narzędzi, dbanie o uwzględnianie głosu klienta na rożnych etapach prac projektowych w banku.

2019

Transformacja klientocentryczna w banku PKO BP

Wsparcie w zakresie wdrażania klientocentrycznej strategii poprzez m.in. tworzenie i rozwój ścieżek klientów, doradztwo i konsultacje, projektowanie i wdrażanie różnego rodzaju inicjatyw oraz narzędzi, dbanie o uwzględnianie głosu klienta na rożnych etapach prac projektowych w banku.

Opinie 

Paulina Franczak-Sherpa, Strategic Marketing Projects Director, CABP

Profesjonalna współpraca i bardzo dobrze zrealizowany wspólny projekt. Klientocentryczna postawa i koncentracja na szukaniu odpowiednio dobrych rozwiązań. Ekspercka wiedza z zakresu SD, cx i ux. Życzyłabym sobie w życiu biznesowym więcej tak ludzkich relacji. Współpraca w bardzo przyjemnej atmosferze, bardzo polecam! Liczę na kolejne wspólne projekty.

Barbara Garbowska, Service Designer, PKO BP

Profesjonalne wsparcie we wprowadzaniu podejścia klientocentrycznego w organizacji. Piotr wraz z zespołem Fuzers przez kilka miesięcy wspierał nas swoim doświadczeniem, narzędziami i warsztatami w wypracowywaniu nowych rozwiązań dla klientów oraz wdrożeniu zwinnego procesu projektowania dostosowanego do potrzeb transformującego się banku PKO BP. Piotr jest prawdziwym mentorem przy wprowadzaniu zmiany i innowacji w organizacji, a we współpracy wspaniałym człowiekim. Bardzo polecam wszystkim którzy mają przed sobą podobne wyzwania.